Wij zijn Kick your Habits

Sigrid Sijthoff

Sigrid Sijthoff

Oprichter en arts

Matthijs Kruk

Matthijs Kruk

Psycholoog

Anouk Schmidt

Anouk Schmidt

Psycholoog

Marcus Huibers

Marcus Huibers

Commissaris

Jeanine Mac-Intosh

Jeanine Mac-Intosh

Administratie

Ronald Rietveld

Ronald Rietveld

Psycholoog

Wieger Manschot

Wieger Manschot

Psycholoog, psychotherapeut i.o

Daniel Robroeks

Daniel Robroeks

Manager bedrijfsvoering

Jet Kranendonk

Jet Kranendonk

Psychiater

Roman Kramer

Roman Kramer

Psychiater

Marte Kaan

Marte Kaan

Psycholoog, psychotherapeut i.o

Anneke Hage

Anneke Hage

Psycholoog

Simone Cordewener

Simone Cordewener

Psycholoog

John de Kok

John de Kok

Commissaris

Eva Lelieveld-Mommers

Eva Lelieveld-Mommers

psychotherapeut

Cliëntenraad

Als je bij ons in behandeling bent kan je meepraten en meedenken over het beleid. Daarvoor is een cliëntenraad ingesteld.

De leden van de cliëntenraad vertegenwoordigen iedereen die wat te maken krijgt met Sijthoff & Van Empel – Kick your Habits. Dat kunnen zowel (potentiële) cliënten en hun familie zijn, als bezoekers en patiëntenverenigingen.

Regelmatig overlegt de raad met de directie. Er komen onderwerpen aan de orde die van belang zijn voor de cliënten. Hoe goed worden cliënten behandeld? Zijn er lange wachttijden? Dit zijn maar een paar voorbeelden uit het scala aan onderwerpen dat aan bod kan komen.

Ideeën of suggesties? 

Natuurlijk is jouw mening belangrijk. Heb je ideeën of suggesties? De Cliëntenraad nodigt je graag uit om jouw ervaringen te delen. Je kan je mening met de cliëntenraad delen door te mailen naar: clientenraad@kickyourhabitsl.nl

Het doel van de cliëntenraad

Het doel van de cliëntenraad van Sijthoff & Van Empel – Kick your Habits is de cliënt inspraak te geven. Deze moet kunnen meepraten over het beleid. Aandachtspunten zijn hierbij:

  • Bejegening van de cliënt
  • Tijd en aandacht voor de cliënt
  • Veiligheid
  • Privacy
  • Wachttijden
  • Huisvesting

De cliëntenraad komt op voor de belangen van de cliënt en wil de medezeggenschap van cliënten bevorderen. Doel hierbij is dat de zorgverlening beter wordt afgestemd op hun wensen en behoeften. Een optimale kwaliteit van zorg, zonder wachttijden en met een prettige behandeling.

Cliëntenraad, géén klachtencommissie

De cliëntenraad behandelt geen individuele klachten. Voor een klacht is er een klachtenprocedure. Die vind je HIER

.