Klachten

 

Wij doen ons best om je te behandelen op een manier die past bij jouw wensen en verwachtingen. Door jouw aanmerkingen, suggesties en complimenten kunnen wij onze zorg verbeteren. Jouw mening vinden wij zeer waardevol.

Als je niet tevreden bent over de behandeling of over de manier waarop medewerkers van Sijthoff & Van Empel – Kick your Habits met je omgaan, hopen we dat je dat zo snel mogelijk duidelijk maakt. We kunnen dan zo snel mogelijk nagaan wat er aan de hand is en samen naar oplossingen zoeken of de gemaakte fout herstellen.

Wij waarderen het als je eerst probeert de klachten met de betrokkene(n) te bespreken.

Levert dit gesprek niet voldoende op, dan kunt je een gesprek met het bestuur aanvragen of jouw klacht bij het bestuur kenbaar maken middels het invullen van een klachtenformulier. Dit formulier is te verkrijgen bij je behandelaar.

Je kunt altijd de hulp inroepen van een vertrouwenspersoon, bijvoorbeeld een vriend(in) of een familielid, als je het moeilijk vindt om alleen een gesprek aan te gaan.

Als het niet lukt om tot een bevredigende oplossing te komen kan je een officiƫle schriftelijke klacht indienen bij de klachtencommissie. Deze commissie bestaat uit externe deskundigen. Je vindt het klachtenreglement hieronder. Je kan ook rechtstreeks een klacht indienen bij de Klachtencommissie.

Een formulier voor het indienen van een schriftelijke klacht is te verkrijgen bij jouw behandelaar.